Pezet - Nieważne

wtorek, 28 czerwca 2016

Wracam! :) + Libster Award x4



,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''


Od: Angelaaaa :*

1. Za co kochasz siatkówkę/sport?

Siatkówkę kocham za te wszystkie emocje, które mogę przeżyć, za wygrane mecze, za walkę do końca, za to, że jest pięknym sportem i według mnie powinna być sportem narodoowym ♥

2. Największe marzenie?

Jak na razie to moim największym marzeniem jest spotać się z moim przyjacielem z internetu.

3. Ulubiony klub?

Asseco Resovia Rzeszów i ZAKSA Kędzierzyn - Koźle ♥

4. Jak opiszesz siebie w trzech zdaniach?

Jestem bardzo zwariowaną osobą. W szkole nawet dobrze się uczę. Czasami mam bardzo głupie pomysły.

5. Spotykasz swojego ulubionego siatkarza w swoim rodzinnym mieście, co robisz?

Hmm... zapewne podeszłabym i poprosiła o autograf i zdjęcie ;)

6. Jakiego siatkarza/sportowca cenisz najbardziej?

Michała Kubiaka mimo iż nie jest moim ulubionym siatkarzem cenię go najbardziej.

7. Ulubiony film? 

Nie mam ulubionego, ale najlepszy jaki do tej pory obejrzałąm to"Niezgodna".

8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

W.I.T.C.H ♥

9. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?

Zanim zaczęłam pisać to czytałam wiele innych, ciekawych blogów i postanowiłam też zacząć pisać, zobaczyć jak to wygląda. 

10. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Lubię grać w siatkówkę, spotykać się ze znajomymi i słuchać muzyki.

11. Ulubiony muzyk i piosenka?

Uwielbiam KaeN'a, ale też uwielbiam słuchać blendów i nie mam ulubionej piosenki dlatego moją playlistę przedstawię :) ... 
Bonson x Planet ANM - Wciąż ją kocham... (Voodoo Blend)
Bonson x Skor - Wciąż Za Tobą Tęsknię (BraKe Blend)
Bonson x TMK aka Piekielny - Złamane Serce (BraKe Blend)
Buka x Skor - Kiedy Nie Ma Ciebie (BraKe Blend)
Buka x Skor x Ben Cocks - Miało Być Tak Pięknie (Nathis Blend)
HuczuHucz x Skor x Eps Primore - Kochamy Ranić...
Kartky - Wciąż Cię Kocham Emily (Nathis Blend)
Onar x Haju x Edzio x TMK aka Piekielny - Daj Mi Siłę (Nathis Blend)
Paluch x Kękę x Kartky - Mamy Dosyć Walki (BraKe Blend)
Planet ANM x Gedz x Skor - Sorry (BraKe Blend)
Planet ANM x TMK aka Piekielny x Skor - Boimy Się Uczuć (BraKe Blend)
Rahim x Planet ANM x Skor x Rover -Chce Być Przy Tobie (BraKe Blend)
Rover x Skor x Osa x Planet ANM - Poczuj To Co Ja (Nathis Blend)
Skor - Lećmy (SzUsty Blend)
Skor x Christina Aguilera - Płatki ( SzUsty Blend)
Skor x Małpa x Paluch - Mam Już Dość (BraKe Blend)
Skor x Mati x Buka x Angelika Vee - Usłysz Mnie (BraKe Blend)
Słoń x Planet ANM - Nikt jej nie znał (Trolik Blend)
Sulin - Między mną a Tobą
Tałi x Bonson - Wszystko Mogło Być Inaczej (Nathis Blend)
Tałi x TMK aka Piekielny x Bonson - Gdy Nie Ma Ciebie (Nathis Blend)
Z.B.U.K.U - Łap Marzenia


Od: zeberka

1. Jaka jest Twoja pozycja na boisku?

Głównie przyjęcie.

2. Twój wymarzony numer na koszulce?

Oczywiście, że 11 ♥

3. Czego oczekujesz od życia?
W sumie to chyba niczego :)

4.Jaka jest Twoja ulubiona para wśród siatkarzy i ich wybranek?

No oczywiście, że Fabian Drzyzga i Monika Król ♥ ♥ ♥

5. Dlaczego właśnie siatkówka?

Bo to jest najpiękniejszy sport w jaki kiedykolwiek grałam *,*

6.Ulubiona reprezentacja zagraniczna, klub Plusligi i Orlenligi oraz zagraniczny klub męski i damski?

* USA ♥
* Asseco Resovia Rzeszów i ZAKSA Kędzierzyn - Koźle ♥
* Impel Wrocław
* tam gdzie Kubi i Kuraś jest obecie :)
* nie mam

7. Co robisz w wolnym czasie?

Gram w siatkówkę, spotykam się ze znajomymi i słucham muzyki.

8. Czy interesujesz się innym sportem niż siatkówka?

Tak, a są to skoki narciarskie.

9.Ideał sportowca?

Na świecie nie ma ideałów ;)

10. Wolisz Mikasy czy Molteny?

Molteny

11. Szczęśliwy nuemrek?

Nie mam takiego.


najlepszym kapOd: Wiki:*Siata


1. Byłaś kiedyś na jakimś meczu, jeśli tak to kto grał?

Byłam, był to mecz ZAKSY Kędzierzyn - Koźle ze Stalem(?) Nysą

2. Kto był najlepszym kapitanem reprezentacji Polski?

Według mnie był i dalej jest Michał Kubiak ♥

3. Oglądasz pierwszy mecz w Twoim życiu, który z siatkarzy jako pierwszy zdobywa Twoją sympatię?

Kiedy po raz pierwszy oglądałam mecz reprezentacji Polski moją sympatię zdobył Bartek Kurek ;)

4. Ulubiona piosenka?

Nie mam takiej, a moja obecna playlista jest u góry.

5. Ulubiona pozycja siatkarska?

Libero i przyjęcie ♥

6. Najlepszy film?

,, Niezgodna "

7. Komedia czy horror?

Nienawidzę horrorów także komedia.

8. Największe marzenie?

Spotkać się z moim przyjacielem z internetu.

9. Najlepszy siatkraz?

Fabian Drzyzga ♥

10. Co wywołuje u Ciebie wzruszenie?

Ojj... dużo takich rzeczy jest :) Ale jedną z nich są komedie romantyczne :)

11. Czego nie lubisz?

Nie lubię jak ktoś kłamie.



Od: 


1. Opisz siebie w dwóch słowach.

Zwariowana, inteligenta (chyba xD)

2. Czym się interesujesz?

Siatkówką i skokami narciarskimi. 

3. Ulubiony klub?

Asseco Resovia Rzeszów i ZAKSA Kędzierzyn - Koźle ♥

4. Kolor oczu?

Brązowy.

5. Co lubisz w ludziach, a czego w nich nie znosisz?

Hmm... lubię jak są szczerzy i mają poczucie humoru oraz dystans do siebie i nie obrażają się o każdy głupi żart.
Nie lubię z kolei jak są chamsy, kłamią i bawią się uczuciami innych.

6. Możesz mieć magiczną moc, jaką wyboierasz?

Wybrałabym niewidzialność :D Bo mogłabym wchodzić na mecze nie zauważona xD

7. Ulubiony film, serial, książka?

Film:
Nie mam ulubionego, ale najbardziiej spodobał mi się dotychczas film ,, Niezgodna"

Serial:
Kocham ,, Pamiętniki Wampirów" ♥

Książka:
Polecam całą trylogię cz.1 ,, Drżenie" cz. 2 ,, Niepokój" cz.3 ,,Ukojenie"

8.Ulubiony cytat, motto.

,, Nie można za bardzo otwierać się na ludzi, bo przyjdzie taki moment, że Cię sprzedadzą." ~ Michał Kubiak♥

9. Opowiedz o blogu, który najbardziej zapadł Ci w pamięć.

Był to blog o autriackim skoczku narciarskim - Stefanie Krafcie. Do miejscowości gdzie mieszkał i uczył się Stefan przeprowdziła się pewna dziewczyna...Miała na imię Ingrid. Okazało się, że będzie chodzić ze Stefanem do jednej klasy i mieszka obok niego. Dziewczynie spodobał się chlopak, ale jej przyjaciółka ostrzegała ją przed Kraftem... Coś tam się później wydarzyło i chyba nie byli już razem i potem ona umarła czy coś takiego...Cudo *-* Naprawdę polecam tego bloga, jeśli ktoś by chciał poczytać to linka wstawię w komentarzu ;)

10. Link do instagrama, fb, bloga.

Instagrama nie mam, fb wolałabym tutaj nie podawać, a do bloga po co? :)

11. Twój autorytet?

Michał Kubiak

Ja natomiast nie nominuję nikogo.
******************************


Witam!
Przepraszam, przepraszam i jeszcze raz przepraszam!
Wiem, że bardzo długo nie było tutaj rozdziału :(
Ale mam dla was dobrą informację.
Rozdział 22 właśnie piszę także prawdopodobnie jutro powinien być.
Po 22 rozdziale będzie niestety epilog :/
Alee...!
Nie martwcie się, bo będę pisać z innymi osobami 3 inne blogi :)
Linkki podam jak je stworzymy, a teraz idę pisać rozdział...
Do zobaczenia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz