Pezet - Nieważne

piątek, 12 czerwca 2015

Informacja!

14.06 miałam zamiar dodać rozdział, ale nie dodam go, ponieważ raz mecz gdzie aktualnie jest 2:1 dla Polski <3, a dwa koniec roku :( Pani kazała mi nauczyć się czegoś, na poniedziałek, żebym miała 4 na koniec :/
Ale mam dla was tez dobrą wiadomość :)
Do środy jest wystawianie ocen, więc być może w następnym tygodniu się coś pojawi ;)

Marcyśka B - Dziękuję ci, że mnie informujesz o rozdziałach ;) Powiem ci tyle, że genialnie piszesz *.* Nie będę odpowiadać an twoje komentarze, ponieważ jak już wiesz ( albo i nie) nie mogę :(
Może i Niko przegiął, ale chciał dobrze :P Dowiesz się... wkrótce :P  Dziękuję za motywację :*

Roksana Podolska - Oj dowiesz się, ale wszystko w swoim czasie. A czy Julka powie Majce o tym? Hmm.... czas pokaże :D Dziękuję za motywację :*

Ski Jumping my life - A kogo miałaś na myśli? Fabiana? :D :3 Dziękuję za motywację :*

Agacik345 - Zapraszam :) Dziękuję za motywację :*

          PS. Staram się pisać rozdziały, ale jak widzicie nie wychodzi mi to zbyt fajnie ;)
                  Pozdrawiam i do zobaczenia (być może) w następnym tygodniu :* <3

1 komentarz:

  1. Jeśli nie napiszesz w przyszłym tygodniu, to cię własnoręcznie zabiję! xD
    Zapraszam na nowe rozdziały http://dwiedruzyny.blogspot.com/ :D :)

    OdpowiedzUsuń