Pezet - Nieważne

piątek, 18 września 2015

:(

Smutna minka nie zwiastuje raczej nic dobrego wiecie o tym pewnie :/
Niestety muszę was bardzo przeprosić, ponieważ nie uda mi się dodać rozdziału jutro czy w niedzielę :( Wiem, że was zawiodłam :/ Zresztą nie tylko was, bo samą siebie też i to bardzo :(
Już wam tłumaczę dlaczego.
Otóż od poniedziałku do środy nie miałam głowy do pisania :/
W czwartek, czyli wczoraj miałam tak zwane " kocenie " w internacie.
A dzisiaj byłam na zawodach i jestem tak zmęczona, że nie mam na nic siły :( Jeszcze ostatnimi czasy nie mam wcale weny :(
Przepraszam was jeszcze raz :/
Nie wiem kiedy dodam coś tutaj. Być może za tydzień, a być może później. Niestety szkoła ważniejsza :(
Także do zobaczenia kiedyś tam! :)

6 komentarzy:

  1. Czekamy czekamy 😁 ciekawe kiedy mn zaczna kocic

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na nowy rozdział:) you-in-my-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma co przepraszać tylko brać się do roboty bo rzesza fanów czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraaszam na nowy http://wyciagnij-dlonie-chwyc-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy rozdział? ❤

    OdpowiedzUsuń